Waardering van WVO Zorg, Verpleeghuis Ter Reede Vondellaan - Vlissingen op 29 maart 2019

• Dementie

De zorg voor onze moeder was heel goed. Er is gekeken om haar kwaliteit van leven optimaal te maken, aandacht, liefde, zorg en luisteren zijn competenties die de zorgverleners van woning 1 in de Vondellaan zeer goed voor mijn moeder invulden. Mensgerichte zorg, goede afspraken en communicatie. Voor ons mantelzorgers werd de druk zo veel mogelijk weggenomen zodat wij vooral kwaliteit met onze moeder konden hebben. De verzorging is ook aan de slag gegaan met aanwijzingen van de psycholoog m.b.t. benaderen en aandacht geven aan haar, aan de individuele wensen en behoeften werd zeker tegemoet gekomen. Er werd heerlijk gekookt, mijn moeder ging geregeld mee om boodschappen, ging geregeld naar de kapper, en ze voelde zich gewaardeerd. Alles draait om de bewoners. Complimenten aan (het complete team van) de verzorgsters van woning 1.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WVO Zorg, Verpleeghuis Ter Reede Vondellaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.