Waardering van WVO Zorg, Zorgcentrum De Zoute Viever - Oost-Souburg op 16 mei 2010

8.3

Ik heb grote bewondering voor de mensen die in de zorg van de bewoners werkzaam zijn. Ik ervaar een goede inzet en liefdevolle verzorging van een familielid. De taken worden ondanks de grote werkdruk zonder mopperen uitgevoerd. Sommige bewoners zijn voor hun gezondheid afhankelijk van medicijnen. Hoewel er voor het verstrekken van de medicijnen een methodiek is vastgelegd, gaat dit regelmatig mis. Problemen rondom de medicijnverstrekking zijn tot op heden zonder ernstige gevolgen gebleven. Laat dat zo blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WVO Zorg, Zorgcentrum De Zoute Viever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.