Waardering van WVO Zorg, Zorgcentrum De Zoute Viever - Oost-Souburg op 9 juli 2019

9.5
  • Beroerte

Mijn man is nu ruim een jaar opgenomen op de Zoute Viever. Ik ben erg tevreden over de zorg die mijn man krijgt. Men is bekwaam en betrokken, in de zorg is er oog, begrip en geduld voor zijn problematiek. De mogelijkheid om mee te lezen in carenzorgt.nl  vindt ik een grote toegevoegde waarde op deze manier blijf je betrokken bij de zorg. Men doet sowieso erg veel moeite om de samenwerking op te zoeken,  Ik wordt regelmatig gebeld of staande gehouden voor overleg of over de voortgang van mijn man. Men heeft oog voor de veranderde rol in de relatie tussen mij en mijn man, hierbij ervaar ik een stuk ondersteuning.De activiteiten die geboden worden sluiten aan bij de doelgroep, waar niet wordt er individueel besproken wat er mogelijk is.Het is duidelijk dat de zorgvraag van de doelgroep steeds complexer wordt, verzorging / verpleging/vrijwilligers  worden hierin goed ondersteund en gecoacht door teamleider en manager. Er wordt tijd gemaakt om nieuwe processen regelmatig te evalueren en waar nodig bij te sturen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WVO Zorg, Zorgcentrum De Zoute Viever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.