Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 22 november 2018 interview

7.3

De afspraken worden niet altijd nagekomen. Dat komt volgens mij door de wisseling van het personeel. Over het algemeen gaan de medewerkers goed met mijn man om. Als ik iets vraag dan krijg ik wel een reactie. Ik vind het leuk dat alles op de begane grond is. Iedere huiskamer heeft een eigen keuken en toegang tot de tuin. Mijn man heeft een eigen kamer. De badkamer moet gedeeld worden. Op zich is dat geen probleem. Er worden wel activiteiten gedaan, maar dat houdt niet over. Ze mogen wel meer met de mensen zelf ondernemen, bijvoorbeeld een spelletje doen of de krant voorlezen. Ik ben de laatste tijd regelmatig kleding van mijn man kwijt, terwijl ik zelf de was doe en alles gemerkt is. Dat vind ik erg vervelend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.