Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 26 april 2017 interview

8.3

De medewerkers gaan over het algemeen met veel geduld en liefde met mijn tante om. Ik vind het hier een hele warme atmosfeer. Ik heb gekozen voor deze instelling, omdat het een gelijkvloers gebouw is. Ook is het mogelijk om eindeloos te wandelen. Je krijgt hier echt het idee dat je buiten loopt en voor mijn tante is dit belangrijk. Er wordt tegemoet gekomen aan haar manier van vrijheid. Ik vind dat de beschermde omgeving hier volop vrijheid geeft. Ze kan ook naar de binnentuinen. Die zijn voldoende beveiligd en afgesloten. Je hebt hier hele hoge ramen en schuifpuien die heel veel licht geven en een buitengevoel geven. Mijn tante heeft een grote kamer die ze met haar eigen spullen kan inrichten. Er is een woonkamer waar gezamenlijk vers gekookt wordt. Het beleid hier is dat als men naar de hoofdingang dreigt te lopen, deze bestaat uit twee sluizen, dan wordt er hartverwarmend gereageerd. Ze leiden op deze manier de bewoner weer op een vriendelijke manier terug.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH De Strijp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.