Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 24 april 2017 interview

9.2

Het gebouw ziet er fantastisch uit. De huiskamer is vernieuwd en is schoon. Het lijkt alsof mijn zwager op vakantie is. Ik kan altijd een afspraak maken. De medewerkers staan altijd voor mij klaar. Als ik binnenloop, kan ik altijd bij ze terecht om een antwoord op mijn vraag te krijgen. Ik vind dat de medewerkers mijn zwager met respect behandelen. Hij ziet er altijd verzorgd uit. De verzorgers zijn altijd even vriendelijk voor hem. Ze luisteren goed naar mij en ook naar mijn zwager. Als er iets niet kan, geven ze een duidelijke uitleg waarom iets niet kan. Ik neem mijn petje voor ze af. Ik vind dat ze het niet altijd makkelijk hebben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH De Strijp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.