Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.0

Het personeel doet zijn best. Ze moeten roeien met de riemen die ze hebben. Er is niet genoeg mankracht. Dit gaat ten koste van de persoonlijke aandacht voor mijn moeder en de kwaliteit van de zorg. Mijn moeder dementeert en haar tas met kunstgebit schijnt kwijt te zijn. Er wordt niet naar gezocht en het is ook niet gemeld. Door gebrek aan mankracht heeft men daar geen tijd voor. De privékamer van mijn moeder vind ik heel klein. Het enige wat ze mee kon nemen was een stoel en een klein nachtkastje. Dat vind ik diep treurig. De communicatie vind ik goed. Als het direct over mijn moeder gaat, dan gaat dat telefonisch. Als het over huishoudelijke zaken gaat, dan gaat dat via de mail.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH De Strijp. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561400 of destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.