WZH De Strijp

Polanenhof 525 2548 MP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 3 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb het met mijn kamer hier best wel getroffen. Ik heb voldoende ruimte, kan goed uit de voeten. Als je hier niet vandaan komt is het een moeilijke wijk om deze locatie te vinden. Over het eten ben ik niet zo tevreden.Het is wel gevarieerd maar teveel doorgekookt met name de groenten. Het activiteiten aanbod is genoeg maar niet zo goed op de wensen van de bewoners afgestemd. De schoonmaak is minimaal en slecht. Ze krijgen te weinig tijd om het goed te doen. Afspraken komen ze hier goed na. Als ik bel komen ze meestal snel, dat is wel verbeterd de laatste tijd. 2x per jaar wordt mijn behandelplan besproken met diverse disciplines. Ik voel mij altijd serieus genomen hier. Het hangt erg af met wie je te maken hebt of ze respectvol met je om gaan. Niet iedereen is daar goed in.Over het algemeen is het wel goed. Met mijn omstandigheden kan ik hier leven zoals ik dat wil. Hier kan alles en anders zorg daar wel voor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH De Strijp. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager Hans Loos via het servicepunt van WZH De Strijp via 070-7561400 of destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.