WZH De Strijp

Polanenhof 525 2548 MP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 3 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb hier een top kamer, ik zou alleen wel een deur naar buiten willen.De badkamer is lekker ruim en ik kan goed uit de voeten. De schoonmaak is wel oké. Het eten kan er mee door en de ene dag beter dan de andere dag. De smaak is dan weg, en alles stuk gekookt. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd .Ik vind het fijn dat je hier een eigen verantwoordelijke verzorgende hebt waar je alles mee kan bespreken. Afspraken komen ze hier prima na. Je wordt hier erg serieus genomen en gaan respectvol met mijn om. Ik heb hier een prima kwaliteit van leven gezien de omstandigheden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH De Strijp. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt 070-7561400 en destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.