Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 25 april 2017 interview

9.5

Ik vind alles hier perfect. Ik vind dat er erg gezellige huiskamers zijn. Ze zijn pas helemaal nieuw ingericht. In de woonkamer worden activiteiten bijna altijd met zijn alle gedaan, zoals spelletjes of televisie kijken en dat vind ik een gezellige sfeer geven. De eigen kamer vind ik erg goed. Mijn moeder mocht een deel van haar eigen spullen meenemen. De douche en toilet zijn gedeeld met andere bewoners, maar dit vindt zij prima. Mijn moeder kan overal in de instelling lopen, waardoor zij geen opgesloten gevoel heeft. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals bloemschikken, dierenmiddag, beweging en weekafsluiting op vrijdag. Als ik ergens vragen over heb wat betreft mijn moeder, kan ik altijd bij de medewerkers terecht. Ik vind dat zij heel goed voor mijn moeder zorgen. Er wordt altijd goed naar mij en mijn moeder geluisterd en dit vinden wij zeer prettig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH De Strijp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.