Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 31 mei 2017 interview

8.7

Ik vind de verzorgers heel goed en respectvol. Mijn moeder wordt goed verzorgd. Er wordt heel veel gedaan aan activiteiten. De dingen die ik hoor over verzorgingstehuizen in het algemeen, zie ik hier niet gebeuren. Het ziet er allemaal goed verzorgd uit. Ik vind het fijn dat er op de afdeling wordt gekookt. Mijn moeder vindt het eten lekker. Als de bewoners daar behoefte aan hebben, worden ze betrokken bij het koken. Ik vind het een mooi tehuis. Het ligt in een mooie en groene omgeving. Het nodigt wel uit om daar een wandelingetje te maken. Het is allemaal gelijkvloers. Dat was de reden waarom we mijn moeder hier hebben ingeschreven. Je loopt zo de tuin in en je hebt niet het idee dat je opgesloten zit.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH De Strijp. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561400 of destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.