Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.3

Ik vind het jammer dat in het laatste half jaar het personeel veel te maken heeft met wisselend rooster. Het is niet alleen verwarrend voor het personeel, maar ook voor mijn vader. Ze weten dan soms niet hoe ze mijn vader moeten behandelen en verzorgen omdat ze vanuit een andere afdeling komen. Mijn vader is altijd netjes gekleed en ziet er verzorgd uit. Zijn haren zijn ook gekamd. Ik heb in het begin aangegeven dat ik niet wil dat hij kapotte of vieze kleren draagt. Dat houden ze heel netjes bij en dat vind ik heel prettig. De kleinschaligheid van de groep vind ik heel fijn. Tijdens het eten geven en bij het aankleden zijn twee medewerkers aanwezig. Daar ben ik blij mee. De medewerkers zijn liefdevol voor mijn vader. Wat ik erg fijn vind is dat er altijd een medewerker in de huiskamer aanwezig is of iemand in de buurt, die toezicht kan houden op mijn vader en de rest van de bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH De Strijp. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561400 of destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.