Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 25 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het verblijven in de "Strijp" zeker aanbevelen. Ik vind dat de verzorgden een groot empathisch vermogen hebben, ze voelen de patiënten goed aan. De medewerkers zijn correct en zorgzaam naar mijn moeder toe. Ook vind ik dat ze een goede nurse practitioner in huis hebben. En er worden veel evenementen georganiseerd voor de bewoners. Er wordt heel goed geluisterd, zowel naar mijn moeder als naar de familie toe. En er wordt wel degelijk iets met onze opmerkingen gedaan. Wij krijgen de indruk dat mijn moeder hier tevreden is, ze vind het eten goed en ze vindt iedereen lief hier. Ik hoop voor het personeel dat er meer zorgzame collega's bij komen, want meer handen aan het bed zijn zeker nodig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH De Strijp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.