WZH De Strijp

Polanenhof 525 2548 MP Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 3 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn kamer is echt helemaal naar mijn zin. Ik heb medewerking gekregen om het zelf te mogen inrichten naar mijn zin. Het is allemaal ruim dus kan ik met mijn hulpmiddelen goed uit de weg. De locatie is erg fijn, vlak bij de winkels en vlak bij de familie. Het eten is echt niet lekker. Het lijkt gewoon babyvoedsel. Het is doorgekookt en smakeloos allemaal. Als de verzorging zelf kookt dan is het prima. Ik zorg zelf voor mijn warme maaltijden omdat het echt slecht is. Het activiteitenaanbod is ruim aanwezig. De schoonmaak is gelukkig wat beter geworden maar was echt slecht. Met name de algemene ruimtes. Ze hebben gewoon te weinig tijd.Afspraken kan je hier altijd maken. Ze nemen dan gewoon tijd voor je. Ook heb je hier je "eigen "zuster die jouw aanspreek punt is. Mijn dossier wordt 2 a 3x per jaar besproken in een Multi disciplinair overleg. Jammer dat als je afspreekt dat ze zo terug komen ze dat niet altijd doen. Op de bel reageren ze wel altijd goed. Niet iedereen gaat respectvol met mij om, maar over algemeen is het wel goed en wordt ik ook serieus genomen. Binnen mijn mogelijkheden kan ik doen en laten wat ik voor mijzelf wens.Luisteren kunnen ze hier prima en waar nodig handelen ze ook gelijk. De technische dienst is helaas traag of ze pakken het niet goed op en daardoor worden problemen vaak laat of niet \ goed opgelost. Ze zouden hier beter met energiebeheersing en water beheersing moeten omgaan dat is zonde. Er is hier veel te droge lucht en vaak is het te warm. Op de gang ruikt het vaak niet prettig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Dank voor uw waardering. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dat u zich thuis voelt bij ons. Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw inbreng in het team, maar gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, dan kunt u contact opnemen met onze locatiemanager Hans Loos. Hij is te bereiken via het servicepunt van WZH De Strijp via 070-7561400 of destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.