Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 26 april 2017 interview

8.8

Mijn moeder woont er al vier jaar. Ik ben heel tevreden over dit huis. Ik vind dat de verzorgers goed luisteren en de dingen ook opvolgen. Tot nu toe zijn ze alle afspraken nagekomen. Het zijn hele opgewekte en prettige mensen. De verzorgers zijn er voor mijn moeder, maar ook voor mij. Dat vind ik echt heel fijn. De zorg gaat helemaal mee in wat mijn moeder nodig heeft. Daar wordt met verschillende disciplines naar gekeken. Dat vind ik echt heel goed. Het gebouw is groot en ruim. Er zijn onlangs vernieuwingen aangebracht. Het is een oud gebouw, maar ze zijn nog bezig met verbeteringen. Wat ik wel een punt vind, is dat ik graag meer personeel zou willen zien. Het gebeurd weleens dat ik daar kom en geen personeel zie. Ik weet dat er op dat moment een overleg plaatsvind, maar er is dan alleen een vrijwilliger beschikbaar. Mijn wens is dat er meer personeel loopt. Dat doet niets af aan de kwaliteit van degene die er wel zijn. Het zijn goed opgeleide mensen, maar wat ik mis zijn de laagopgeleide mensen. De mensen die wel aanwezig zijn, kleine handelingen verrichten en een spelletje doen met de bewoners. Zij zouden de hoger opgeleide verzorgers en de bewoners kunnen assisteren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH De Strijp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.