Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 24 april 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Mijn vader heeft het er naar zijn zin. Ze hebben mijn vader op een goede manier opgevangen toen mijn moeder overleed. Ze besteden goede aandacht aan mijn vader. We hebben elk half jaar een overleg over het zorgplan, waar we ook netjes een brief over krijgen. Er wordt dan ook gevraagd of die datum wel schikt, er wordt voor zover mogelijk wel rekening mee gehouden. Via een cliëntportaal kunnen wij in het zorgdossier, zo zien wij hoe het gaat. Als er iets bijzonders in staat, kunnen we hierover in gesprek. De lijntjes zijn kort en dat is voor ons heel prettig. Zo ben je goed op de hoogte van het wel en wee. Zaterdag is er een bijeenkomst met familie/mantelzorgers. Ze proberen dit elk jaar te regelen. Zo kunnen we met elkaar overleggen hoe we het vinden gaan. De afdeling regelt die bijeenkomst. Er worden echt goede initiatieven genomen, ook van de afdeling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH De Strijp. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561400 of destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.