Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 25 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn vrouw zit hier ongeveer 1,5 jaar en beter had ze het niet kunnen treffen. De afspraken lopen goed en er is om het half jaar een goed overleg. De medewerkers doen hun best om het goed te laten functioneren, ondanks het tekort aan personeel. Mijn vrouw is nog heel zelfstandig en kan veel nog zelf doen. Als er iets is met haar, dan word ik gelijk gebeld en wordt het genoteerd in het dossier. Zij krijgt daar aandacht en heeft grote lol, het is daar vaak heel gezellig. Er worden hier leuke bijeenkomsten georganiseerd voor de mantelzorgers. Er zijn ook veel activiteiten voor de bewoners, zoals zangmiddagen, bingo, schilderen, optredens. De bewoners hebben een eigen kamer, de badkamer en toilet moet wel gedeeld worden. Er is ook een grote binnentuin en elke dag wordt er gekookt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH De Strijp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.