Waardering van WZH De Strijp - Den Haag op 25 april 2017 interview

6.2

Ze hebben hier een cliëntportaal waarin ik elke dag kan mee kijken. De medewerkers schrijven daarin de dagelijkse dingen op, maar ik heb opgemerkt dat hier niet altijd naar gekeken wordt door de andere medewerkers. Ik vind wel dat dit hoort. Ze vergeten soms ook dingen op te schrijven. Zo vergeten ze ook dingen te doen. Ik word wel altijd heel goed op de hoogte gehouden door de dokter. Als ik er bij ben, dan vind ik de medewerkers heel aardig voor mijn moeder. Ik neem aan dat dat ook zo is als ik er niet ben. Op welke tijdstip van de dag ik ook kom, ik zie mijn moeder altijd aan tafel zitten. Ik weet niet of mijn moeder dat ook echt wil, dat vind ik moeilijk beoordelen. Op het moment dat ik iets heb, dan ga ik naar het hoofd van de afdeling en dan wordt er iets mee gedaan. Naderhand worden dingen ook weer vergeten. Daar loop ik tegenaan en ik vind dat niet kunnen. Bijvoorbeeld dat ik mijn moeder onder de vlekken ben tegen gekomen en daar breekt mijn hart van. Ik vind dat er niet genoeg personeel rond loopt op deze afdeling. Ze doen wel hun best.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH De Strijp - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH De Strijp. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561400 of destrijp@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH De Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.