Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 14 juli 2017 interview

7.5

Afspraken die ik maak, worden niet altijd nagekomen volgens mijn mening. Op het organisatorische vlak gaat dat goed, maar op het persoonlijke vlak gebeurt dat niet altijd. Ze vergeten bijvoorbeeld soms mijn moeder haar gebit in te doen en soms zitten er vlekken op haar kleding en dat past niet bij mijn moeder. Dat vind ik niet goed. Ik vind dat de medewerkers goed met mijn moeder omgaan. Ze geven haar veel persoonlijke aandacht geven en ze kijken goed hoe zij reageert op de prikkels die zij krijgt. De communicatie vind ik prima. Als ik een vraag of een probleempje heb, dan kan ik altijd bij iemand terecht. Men probeert er ook echt iets mee te doen en ik krijg in ieder geval een bevredigend antwoord.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.