Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 25 april 2017 interview

7.0

Afspraken nakomen, goede zorg verlenen en de omgang met mijn moeder is sterk afhankelijk wie dit moet doen naar mijn mening. Het lijkt alsof iedereen het doet op zijn eigen manier. Misschien is de aansturing niet altijd even goed. Mijn moeder klaagt over de vele uitzendkrachten, omdat ze veel gezichten ziet die ze niet kent. De accommodatie is kleinschalig opgezet en dat vind ik positief. Het beïnvloed de sfeer op een prettige manier. Als ik binnen kom word ik meteen begroet. De mensen die in het huis komen zijn tegenwoordig al in een vergevorderd stadium qua ziekte. Dit maakt het minder leuk om daar te wonen volgens mij. De bewoners blijven steeds meer op hun kamer, omdat ze niet veel meer uit bed komen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.