Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 21 april 2017 interview

Afspraken worden niet altijd nagekomen en dat ligt vaak aan het personeel. Ze geven bijvoorbeeld niet op tijd de medicatie aan mijn man. Er lopen veel wisselende medewerkers rond die niet goed de informatie lezen over mijn man. De zorg die mijn man krijgt van de vaste medewerkers vind ik goed. De mensen die er nog maar kort werken weten nog niet zo veel. Ik vind dat de oudere medewerkers ook goed naar mij luisteren en dan krijg ik ook direct antwoord. Zij zijn de ervaren medewerkers. De communicatie met de jongeren is een beetje moeilijker. De privékamer van mijn man is goed, maar ik vind dat het allemaal wat schoner kan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

geplaatst op 24 april 2017

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt: 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u of werkt u voor WZH Het Anker? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.