Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 22 november 2018 interview

De afspraken worden over het algemeen goed nagekomen. Het gaat volgens mij weleens mis als er vervangende personeel is. Mijn moeder zegt dat ze soms haar oogdruppels niet krijgt of vroeger wakker wordt gemaakt dan dat ze wil. De medewerkers zijn onlangs intern verhuist en sindsdien heeft mijn moeder wat meer moeite met de verpleging. Het gaat niet allemaal zoals zij het wil, maar misschien maakt mijn moeder het erger dan dat het is. De omgang met het personeel vind ik heel goed. Ze zijn altijd vriendelijk. Ik hoor daar ook nooit klachten over van mijn moeder. Mijn moeder is slechtziend, maar het personeel schat denk ik niet altijd goed in hoeveel zij kan zien. De vaste mensen weten het wel, maar ik heb het idee dat het vervangend personeel niet altijd het dossier goed leest. Het personeel heeft het wel heel erg druk, dat merk ik aan alles. Ze moeten soms heel snel weer weg of het duurt lang voordat ze terugkomen. Als ik iets tegen het personeel zeg, dan wordt dat over het algemeen wel gedaan. Mijn moeder is minder tevreden over het luisteren, want ze wassen haar niet op de manier hoe zij dat graag wil. Er is geen winkeltje in het gebouw en dat zou ze wel graag willen. Ze wil de mogelijkheid hebben om een koekje of douchespullen te kopen. Er zijn maar twee liften en soms sta je een kwartier te wachten, voornamelijk tijdens etenstijd. De familie is zeer tevreden over de zorginstelling. Ik had niet verwacht dat een verzorgingstehuis zo goed en zorgvuldig voor mijn moeder zou kunnen zorgen. Mijn moeder zegt ook dat ze tevreden is. Ze voelt zich hier wel thuis en daar ben ik wel blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.