WZH Het Anker

Prinses Margrietlaan 24 2273 AG Voorburg
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 4 april 2017 Interview

De kamer is ruim, maar de schoonmaak ervan is niet voldoende. Ze doen alleen de vloer en het sanitair. Ze mogen maar bepaalde dingen doen. Ik heb weinig contact met het personeel. Ik eet in het restaurant aan het einde van de middag. Voorheen deed ik mee aan de activiteiten, nu niet meer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt 070-7562500 en servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.