Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 24 april 2017 interview

7.2

De kamer van mijn echtgenoot is ruim. De rest van het gebouw, met name de algemene ruimte, is te klein omdat het vol staat met de rolstoelen. Voor de rest is de tuin prima en hij kan mijn echtgenoot daar eventueel gaan zitten. Ik vind dat er voldoende aandacht is voor mijn echtgenoot als hij belt om iets of als hij ergens naar vraagt. De medewerkers letten goed op hem en houden in de gaten hoe hij zijn dag doorbrengt. De verpleging is persoonlijk. Er is wel een gebrek aan deskundigheid op bepaalde vlakken. Over het algemeen vind ik de medewerkers vriendelijk en behulpzaam en ze zijn altijd bereid om op vragen in te gaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.