Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 24 april 2017 interview

5.5

Er heeft al veel renovatie plaatsgevonden. De kamer van mijn moeder wordt nu ook aangepakt, daar zijn we nu ook blij om want ze zit al jaren slecht. De indeling gaat logischer worden. Ik weet bij wie ik moet wezen als ik vragen heb maar de communicatie onderling is slecht. In het zorgleefplan staan afspraken zoals fysiotherapie, maar gebleken is dat er helemaal geen fysio werd toegepast toen er wisseling was van de fysiotherapeut. Er moet een overdracht plaats vinden en dat is niet gebeurt. Iedereen doet wel heel erg hun best om alles goed te laten verlopen. Maar door te weinig personeel is de werkdruk wel erg hoog en dat kan je merken. De medewerkers gaan heel vriendelijk met mijn moeder om. De zorg die mijn moeder krijgt sluit deels wel en deels niet aan, op hetgeen ik belangrijk vind, dit komt waarschijnlijk ook weer door de hoge werkdruk. Tijdens de zomermaanden wordt er heel veel met uitzendkrachten gewerkt en dat pakt helemaal niet positief uit, te veel wisseling en te weinig kennis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Dank voor uw waardering. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg. Mocht dit niet het geval zijn, zoeken wij graag samen naar een oplossing. Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw inbreng in het team, maar gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, dan kunt u contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt van WZH Het Anker via 070-7562500 servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.