Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 22 april 2017 interview

8.3

Ik heb helemaal geen klachten over de verpleging hier. Elke medewerker hier vind ik behulpzaam. Ik kan ten alle tijden met mijn vragen terecht. Ze houden hier ook rekening met de wensen van mijn vrouw en mij. Als ik bijvoorbeeld afspreek dat ze 's morgen wil blijven liggen, omdat ze vermoeid is dan gaan ze daar in mee. De medewerkers letten hier zelf ook op als ik er niet bij ben. De medewerkers hebben altijd aandacht voor haar, ondanks dat ze het druk hebben en dat vind ik heel goed. Ik vind de accommodatie redelijk. Zeer binnenkort wordt de kamer van mijn vrouw gerenoveerd. Er wordt een stukje muur weg gehaald en er komt een nieuwe vloerbedekking in. Ik vind dit noodzakelijk en niet verkeerd. Ze zit niet zoveel op haar kamer, want ze zit veel in de huiskamer. Ze wordt ook naar het restaurant gebracht om te eten en ze wordt betrokken bij de activiteiten die hier plaats vinden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Het Anker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.