Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 24 april 2017 interview

7.7

Ik moet zeggen, dat ik het in het verleden beter vond. Ik merk dat de werkdruk onder het personeel is toegenomen. Mijn moeder merkt dat in de hoeveelheid tijd die aan haar kan worden besteed. Mijn moeder heeft steeds meer zorg nodig, maar ze is te bescheiden om om hulp te vragen. Ze heeft het idee dat anderen het meer nodig hebben. Het is nu één soort zorg geworden, vandaar dat mijn moeder moet verhuizen, omdat ze steeds meer zorg nodig heeft. De tomeloze inzet van het personeel verdient een pluim. Waar er voorheen nog tijd was voor een praatje, hebben ze het door de bezuinigingen daar nu te druk voor hebben. Over de kledingservice heb ik net een klacht ingediend. Er raakt steeds kleding zoek. Dat is achteruit gegaan. Het restaurant is goed. Je kan er gratis zoveel warme en koude dranken en soepen nemen als je wilt. En het is er daardoor altijd gezellig, omdat iedereen er bij elkaar komt. Dat is nu sinds een jaartje. Dit is zowel voor personeel, bewoners en bezoekers. De tuin is klein en goed verzorgd, met mooi weer ga ik er lekker zitten met mijn moeder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.