Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 25 april 2017 interview

6.7

Ik vind dat de verzorging erg verschilt per medewerker. Sommige hebben een betere inzicht in de toestand van mijn moeder en andere juist niet. Sommige zijn heel vrolijk en spontaan, terwijl anderen komen om hun werk te doen en daar blijft het bij. Ze leveren goede zorg, maar ik mis de betrokkenheid bij ze. Ik mis ook belangstelling, enthousiasme en warmte naar mijn moeder toe. Verder vind ik het heel fijn dat ik altijd mijn verhaal kwijt kan. Als ik iets aangeef, wordt er naar geluisterd. Ik word overal van op de hoogte gehouden en goed geïnformeerd. Ik heb inzage in het plan van mijn moeder en dat vind ik heel fijn. Ook de arts vind ik erg goed. Verder vind ik dat de activiteiten die georganiseerd worden eentonig. Het is altijd knutselen en tekenen. Ik zou willen dat er bijvoorbeeld filmpjes van vroeger gedraaid konden worden of dat er iets meer met muziek was.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.