WZH Het Anker

Prinses Margrietlaan 24 2273 AG Voorburg
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 4 april 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind het goed wonen hier. De omgeving is prettig en het huis zelf is na de verbouwing erg opgeknapt. De appartementen zijn keurig en het uitzicht is mooi. We eten hier 's avonds warm en ik vind het eten prima, er is genoeg variatie. Over het algemeen is het personeel vriendelijk, een paar uitzonderingen daar gelaten. Ik word goed verzorgd en hoef nooit lang op hulp te wachten. Ik kan alles met ze bespreken en als ik iets vraag dan regelen ze het.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt 070-7562500 en servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.