Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 26 april 2017 interview

8.8

Ik vind het positief dat de verzorgers zoveel mogelijk aan de wensen van mijn moeder proberen te voldoen. Mijn moeder is niet de makkelijkste. De verzorgers doen hun best, maar mijn moeder wil bijvoorbeeld niet op bed worden gewassen. Sommige medewerkers vinden het handiger om haar op bed te wassen en dat geeft vaak conflicten. De andere medewerkers doen het wel gelijk zoals zij het wil. Het kost soms wel moeite om de verzorgers te laten doen wat mijn moeder graag wil. Op dit moment is dat probleem wel opgelost. Wat ik minder goed vind is dat het tijdens de eetmoment heel druk is bij de twee liften. Dit komt doordat iedereen naar beneden wil. Voor de rest gaat alles goed. Ik ben zeer tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw waardering door aan het team van WZH

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.