Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 24 april 2017 interview

6.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Mijn vader heeft zijn ups en downs en daarover krijg ik vanuit het huis geen terugkoppeling. Ik kan aan mijn vader niet vragen hoe het met hem gaat en van het huis hoor ik niks. Daardoor is er heel veel onduidelijkheid en daar wordt mijn vader ook onzeker van. Als ik met iemand in gesprek wil, moet ik daarvoor telefonisch een afspraak maken, dat kan vaak niet op het moment dat ik in het huis ben. Ze hebben daar dan geen tijd voor. Mijn vader klaagt dat hij iedere keer zijn medicijnen te laat krijgt, als antwoord krijgt hij dat dit komt door drukte. Mijn vader vindt het er niet leuk. Als hij wat wil vragen, geven ze aan dat ze later bij hem terug komen, maar hij wil op dat moment zijn verhaal kwijt. Het is op zich een mooi pand. Hij heeft een ruime kamer. Het zit in een mooie omgeving met veel groen en een parkje aan de achterkant. Als mijn vader naar buiten wil, kan dit ook. Mijn vader geeft aan dat hij maar één keer per week mag douchen, dat is echt te weinig. Het schoonmaken van de kamer en het bed opmaken gaat ook niet naar behoren. Mijn vader kan veel dingen niet meer zelf en hij vindt het niet prettig dat zijn kamer niet naar behoren schoon gehouden wordt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.