WZH Het Anker

Prinses Margrietlaan 24 2273 AG Voorburg
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 13 december 2018 Interview

Mijn vader woont hier pas kort. Mijn ervaring omtrent de afspraken zijn tot nu toe boven verwachting. Hij heeft in andere zorginstellingen van WZH gezeten, maar daar was het voor hem geen pretje. In het Anker heeft hij het wel grandioos naar zijn zin. Wij zijn zeer te spreken over de hele organisatie. De verzorgenden gaan heel goed met mijn vader om. Ze nemen echt de tijd voor hem. Als ik binnenkom, dan zie ik dat ze weleens een praatje met hem maken. Als hij hulp nodig heeft met aankleden, dan helpen ze hem. Als hij ergens last van heeft, dan wordt er gelijk actie ondernomen en indien nodig schakelen ze een dokter in. Ze spelen overal heel goed op in. Ik word altijd persoonlijk geïnformeerd. De communicatie vind ik gewoon heel goed. Er is een heel mooi, groot restaurant. Het eten wordt vers gekookt. Er wordt heel veel aan fysiotherapie gedaan en er zijn praatmiddagen. De mensen van de receptie zijn heel vriendelijk. Als ik daar binnenkom, dan voel ik mij ook meteen thuis. Het voelt heel gemoedelijk. Ik vind het een prima huis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.