Waardering van WZH Het Anker - Voorburg op 25 april 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ze zijn respectvol en zorgzaam voor mijn vader. Met een grapje krijgen ze vaak toch dingen gedaan. De activiteiten zijn veel op de dames geënt en dat begrijp ik wel, maar dat is voor mijn vader wel jammer. Ik heb een goede band met bepaalde medewerkers en kan daar veel mee bespreken. Extra zorg wordt gelijk uitgevoerd. Het is een oud gebouw, daar kunnen ze verder niks aan doen. Toen mijn moeder qua gezondheid achteruit ging, hebben ze gelijk meer zorg ingezet. Na het overlijden van mijn moeder hebben ze mijn vader heel goed opgevangen. Eens in de zoveel tijd wordt het zorg-leefplan doorgenomen. Zo kunnen zaken doorgesproken worden en kan mijn vader zijn wensen uiten. Dat is uitstekend.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Het Anker - Voorburg

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Het Anker. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562500 of servicepuntAN@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Het Anker? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.