Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 28 juni 2017 interview

7.2

Als ik op visite ben bij mijn tante en ik wil wat vragen dan kan ik altijd iemand aanspreken dat is fijn. De persoonlijke verzorging vind ik op sommige vlakken wat minder. Bijvoorbeeld het schoonhouden van haar kunstgebit gaat vaak fout, maar verder is ze altijd lekker schoon en fris. Ik vind de kamer van mijn tante erg netjes, niet erg groot, maar wel voldoende. Als ik een vraag heb dan stuur ik een email, maar helaas wordt daar of niet of heel laat op gereageerd. Ook de afspraken verlopen via de mail en dat gaat ook niet altijd goed. Dat zou wat beter kunnen. Het is een mooi groot huis, beneden is er een grote ruimte waar je koffie kunt drinken of een broodje kan eten. Er is een mooie binnentuin en een mooi groot terras. Mijn tante zit hier heerlijk op haar plek.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Hoge Veld. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.