Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 22 november 2018 interview

8.2

De contacten lopen goed en de afspraken worden nageleefd. Ik vind de benadering van mijn vader door de medewerkers heel betrokken en gebaseerd op een duidelijke visie op dementie. De bejegening is respectvol en toegespitst op de persoon en zijn problematiek. De medewerkers geven mijn vader wat hij op dat betreffende moment nodig heeft en houden daarbij rekening met zijn buien. Ze staan mij en mijn familie goed te woord en doen ook iets met wat wij vragen. Ook de medische dienst luistert goed naar onze ideeën. Het is een nieuw gebouw. De inrichting spreekt dementerenden aan. Ik ben tevreden over de voorzieningen. Het ziet er allemaal goed verzorgd en modern uit. De instelling is goed bereikbaar per openbaar vervoer en er zijn winkels in de buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.