Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 24 april 2017 interview

6.5

De kamer van mijn schoonmoeder is ruim. Het ziet er goed uit. Als er vragen zijn weet ik waar ik moet zijn. Het is wel rommelig, vragen worden ook doorgeschoven, de ene keer krijg ik wel een antwoord en de andere keer niet. De zorg is goed, maar er steeds minder tijd. Er is gebrek aan aandacht en tijd, dit komt door de bezuinigingen. De meeste medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam naar mijn schoonmoeder toe. Ze krijgt alle hulp die er is, ze kan niet alles meer. Ze krijgt de zorg die afgesproken is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Hoge Veld. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.