Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 21 april 2017 interview

7.5

De omgang van de medewerkers wisselt. Dat ligt denk ik aan de tijd die ze hebben. Als ze weinig tijd hebben, vind ik dat nog wel eens tegen vallen. Als ze tijd hebben, dan geven ze mijn moeder bijvoorbeeld massages of ze komen bij haar zitten en geven haar extra aandacht. Als er iets is, word ik gelijk gebeld en dat vind ik belangrijk. Ze houden me goed op de hoogte. Ik heb een keer iets aangegeven en toen is de dokter ingeschakeld. Er werd naar oplossingen gezocht en dat werd goed afgerond. Ik vind de entree hier heel erg gezellig, met een grand café. Ik vind dat ze hun best doen om het hier netjes te houden en schoon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

geplaatst op 25 april 2017

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Hoge Veld. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u of werkt u voor WZH Hoge Veld? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.