Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 26 juni 2017 interview

8.3

De verpleging is zo warm en liefdevol naar mijn oma toe. Dat vind ik heel belangrijk. De verzorging en verpleging stellen de zorgvraag op nummer één en vergeten daarbij niet de vragen van de familie, daar is een goede balans in. Ik kan altijd terecht voor alles. Mijn oma heeft hier twee jaar gewoond en dat waren de mooiste jaren van haar leven. We hebben alle ruimte gekregen om het op onze manier te doen, binnen de kaders van de zorg. De accommodatie op zich is perfect en de faciliteiten waren allemaal prima. Ik ben meer dan enthousiast en ik heb mijn plekje al gereserveerd voor over vijftig jaar.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Hoge Veld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.