Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 21 april 2017 interview

De verpleging vind ik perfect. De kleinste dingen worden direct opgepakt. Ik word gelijk gebeld als er iets is met mijn moeder. Door gebrek aan personeel moeten de medewerkers op hun tenen lopen. Dat vind ik niet goed. Mijn moeder krijgt wel genoeg persoonlijke aandacht. Ze doen dat op een hartelijke en warme manier. Het gebouw vind ik open, vrolijk en licht. Dit laatste vind ik belangrijk voor mijn moeder. Het enige minpuntje is de vloerbedekking in de hallen. Die vind ik vies. Je kan het zelfs ruiken. Deze mag wel vervangen worden. Mijn moeder heeft een prachtige grote privékamer en ook een eigen grote badkamer. Er is ook een grote gezamenlijke huiskamer en dat is waar mijn moeder meestal overdag te vinden is. Verder vind ik het goed dat er veel georganiseerd wordt, zoals een dansavond of bloemschikken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

geplaatst op 24 april 2017

Hartelijk dank voor uw waardering. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Hoge Veld.

Bent u of werkt u voor WZH Hoge Veld? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.