Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 21 april 2017 interview

5.8

De verzorging van mijn opa vind ik niet goed. Hij ligt alleen maar in zijn bed en ik vind dat hij op deze manier geen leven meer heeft. Als er iets lichamelijks met hem aan de hand is, dan wordt hij wel goed geholpen door een arts en een verpleegkundige. De medewerkers gaan goed met mij om, maar ik vind dat ze dat niet doen met mijn opa. Ze zijn wel vriendelijk, maar als mijn opa niet wil douchen, dan vinden ze dat prima. Als hij niet wil eten, dan halen ze zijn eten later gewoon weer op. Als ik iets vraag dan wordt er wel naar mij geluisterd, maar het is vaak moeilijk om het uit te voeren in de praktijk voor de instelling. Mijn opa heeft een mooie kamer en ik vind dat het er schoon is. Het eten wat gekookt wordt vind ik lekker.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

geplaatst op 25 april 2017

Dank voor uw waardering. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en dat u zich thuis voelt bij ons. Mocht dit niet het geval zijn, zoeken wij graag samen naar een oplossing. WZH hecht veel waarde aan een zorgvuldige klachtenafhandeling. Wij vinden het belangrijk dat u zich gehoord voelt. Dat is van belang voor u, maar ook voor de organisatie. Uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw inbreng in het team, maar gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, dan kunt u contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt: 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u of werkt u voor WZH Hoge Veld? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.