WZH Hoge Veld

Laan van Wateringse Veld 222 2548 CG Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 7 december 2018 Interview

Het nakomen van afspraken gaat niet altijd goed. Ik denk dat dit te maken heeft met de wisselingen van de medewerkers. Op de afdeling van mijn moeder werken vaak flexmedewerkers of medewerkers van een andere afdeling. Sinds een paar maanden heeft mijn moeder een gezondheidsprobleempje en dat is nog steeds niet opgelost. Ik weet niet of dat te wijten is aan de juiste zorg. De medewerkers vind ik lief voor mijn moeder en dat waardeer ik. Ze geven haar een schouderklopje of een knuffel. Mijn moeder vindt dat fijn. Als ik een vraag heb, dan denk ik dat er wel goed naar mij geluisterd wordt en dat komt volgens mij omdat ik daar zo volhardend in ben. De gezamenlijke woonkamer vind ik heel huiselijk aandoen. Er werken daar enkele huiskamerbegeleiders. Zij zorgen er tijdens feestdagen ook voor, zoals met de kerst, dat alles mooi versierd wordt. In haar eigen kamer heeft ze ook haar eigen meubeltjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.