Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 17 mei 2017 interview

Ik merk verschil tussen de medewerkers. Sommigen zijn heel attent en zorgzaam voor mijn vader. Anderen vind ik wat minder geïnteresseerd rondlopen. Dat vind ik niet perse fout, maar dat kan beter. Mijn vader voelt zich hier op zijn gemak en hij ziet er verder goed uit. Als ik iets heb, dan kan ik dat vragen aan de verplegende van de afdeling en daar wordt wat mee gedaan. Mijn vader heeft een mooie, ruime kamer. Hij heeft een keurig grote, badkamer voor zichzelf. Ik vind de algemene woonkamer ook prima. Het is hier ruim opgezet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Hoge Veld. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.