WZH Hoge Veld

Laan van Wateringse Veld 222 2548 CG Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 13 december 2018 Interview

Ik vind dat als je een afspraak maakt deze nagekomen moet komen. Het is sowieso erg lastig om een afspraak te krijgen. Als ik op visite kom, dan tref ik mijn vriend weleens aan met zijn gulp helemaal open hangend in een stoel. Ik zie dat de medewerkers vriendelijk tegen hem zijn. Mijn vriend kan niet praten, dus als hij iets wil, dan geven wij dat door aan een verzorgende. Als ik een vraag heb, dan bel ik gewoon en dan word ik netjes geholpen. Of ik loop gewoon de woonkamer binnen op zoek naar een medewerker. Het gebouw ziet er netjes uit. Mijn vriend heeft een goede kamer. Het enige minpunt vind ik dat er weinig mogelijkheden zijn om even naar buiten te gaan. Er is nu alleen een algemeen dakterras. Er wordt elke dag vers en gevarieerd gekookt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.