Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 1 juni 2017 interview

Ik vind de ruimte die de mensen hebben heel goed, zowel de eigen kamer, badkamer en toilet als de gemeenschappelijke woonkamer. De grote doucheruimte vind ik voor deze mensen erg belangrijk. Verder vind ik het heel prettig dat de zorg kleinschalig is. Er zitten ongeveer acht mensen in de woonkamer. De gekwalificeerde medewerkers doen het goed, maar de instelling werkt veel met flexwerkers. Dat is niet zo prettig voor dit soort mensen. Door de week gaat het wel, maar in de weekend vind ik dat niet gepast.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Hoge Veld. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.