Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 24 april 2017 interview

8.2

In het verleden was ik zeer tevreden over deze instelling. Helaas ben ik de laatste tijd minder tevreden met name door het personeelstekort. Wat ik erg jammer vind is dat er niet altijd personeel aanwezig is om toezicht te houden op mijn familielid en de rest van de bewoners. De medewerkers zijn wel lief voor mijn familielid maar door een tekort aan geld, personeel en tijd kunnen ze het moeilijk waar maken. Verder is het contact van mij met het personeel wel goed. Ik heb er alle begrip voor dat het niet altijd aan het personeel ligt als er dingen fout gaan. Wat ik wel fijn vind is dat de afspraken netjes en op tijd worden nagekomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Hoge Veld. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.