Waardering van WZH Hoge Veld - Den Haag op 24 april 2017 interview

8.3

Over het algemeen vond ik de zorg die mijn moeder ontving heel goed. Ze waren altijd heel lief voor haar. Soms had ik gewild dat er wat meer personeel aanwezig was. Ze koken op de afdeling. Op die momenten hadden ze het erg druk. Mijn moeder was incontinent en als zij op dat moment verschoond moest worden, dan was daar dan geen tijd voor. Gelukkig kwam dit niet heel vaak voor. Mijn moeder was dement en kon daarom niet echt meedoen aan de activiteiten. Het had mooi geweest, als er iemand was geweest die met mijn moeder in de rolstoel lekker had rond gereden. Helaas hebben ze hier niet voldoende personeel voor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Hoge Veld - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Hoge Veld. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2800 of hogeveld@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Hoge Veld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.