Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 25 april 2017 interview

Afspraken worden altijd nageleefd. Sinds kort werkt er een nieuwe medewerker en die heeft een speciale groet bedacht, waardoor mijn vader zijn verlamde hand stimuleert. En ik zag mijn vader genieten. Dat vond ik zo aandoenlijk om te zien. Mijn vader is net op vakantie gegaan en als ik dan zie hoe ze het allemaal voorbereiden, dan zie ik hoe betrokken ze zijn. Er is dit jaar veel wisseling geweest in het personeel. Mijn vader mag van de gesloten afdeling af om zijn dagen in het restaurant door te brengen. Hij merkt er dus weinig van, maar ik heb al veel verschillende mensen zien komen en gaan. Dat vind ik zielig voor de bewoners. Mijn vader hangt heel erg aan zijn gevoel van vrijheid. Hij is ook gefilmd voor de stichting Alzheimer. En de slogan; Leren met dementie, is voor hem zeker van toepassing. Het is een prachtig gebouw. Hij heeft een mooie, ruime kamer met eigen badkamer. Ik vind het alleen jammer dat de bewoners niet gemakkelijk naar het naastgelegen winkelcentrum kunnen komen door de obstakels op de route. Daar hadden ze beter over na moeten denken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Leilinde - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Leilinde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.