Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.3

De afspraken worden altijd goed nagekomen. Door de drukte op de afdelingen, komt het voor dat wij zelf achter afspraken aan moeten gaan. Als er iets aan de hand is, hebben we een kort lijntje met de medewerkers. Ze doen erg hun best voor mijn ouders. Ik vind het jammer dat door onderbezetting bijna geen tijd is voor een extra aandacht. Ze proberen dit met zo veel mogelijk vrijwilligers op te lossen. Jammer dat het wel zo is. Ik vind het belangrijk dat er goede en stabiele zorg is voor mijn ouders. Ik zou het ook fijner vinden als er meer bekende gezichten zijn. Door de komst van medewerkers uit andere afdelingen kunnen er soms dingen misgaan. Bijvoorbeeld bij het aanbrengen van dingen en het doen van bepaalde handelingen. Voor zover ik het kan zien, maken de medewerkers lol met mijn ouders. Doordeweeks wordt er veel aangeboden. Helaas is dat in het weekend niet het geval. Ik vind het fijn dat ik in het cliëntenportaal kan inloggen. Ik kan het dossier van mijn ouders inzien. En dat vind ik heel fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Leilinde - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Leilinde. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562600 of leilinde@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.