Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 26 april 2017 interview

8.5

De afspraken worden nagekomen. De omgang is heel goed. Als ik iets met de verzorgers bespreek wordt daar gehoor aan gegeven. Ik zie dat er wat mee gedaan wordt. Als ik daar ben zie ik dat de verzorgers goed met mijn moeder omgaan. De verzorgers doen wel hun best. Ik kan geen oordeel geven over de kwaliteit van leven van mijn moeder, omdat ze alzheimer heeft. Ik kan daar niet met haar over communiceren. Dat heeft niets met de instelling te maken. De omgeving vind ik wat minder. Er is wel een winkelcentrum, waar ik graag met mijn moeder naartoe loop, maar ik vind het buiten wel heel open. Als ik daar loop is er ontzettend veel wind en ik mis wat gezelligheid. Het is zo zakelijk. Het gebouw is goed ingericht. De afdeling van mijn moeder is erg gezellig gemaakt. Ze heeft een eigen badkamer. Dat zie ik wel als positief.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Leilinde - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Leilinde. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562600 of leilinde@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.