Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 24 april 2017 interview

De zorg die mijn tante hier krijgt vind ik goed. Er wordt echt één op één aandacht gegeven. Deze persoonlijke aandacht gaat op een hele prettige manier. De sfeer en de manier zoals de zorg is opgezet vind ik prima. Mijn tante verblijft overdag voornamelijk in een soort van woonkamer, waar ook gekookt wordt. Ik vind het een prettig team die daar werkt en de communicatie met mij vind ik goed. Ik heb met de medewerkers vaak contact. Als er iets is of als ze twijfelen, dan geven ze dat door en samen komen we tot een goede oplossing of verbetering van de zorg. De omgeving van de instelling vind ik niet geweldig. Het is gelegen in een Vinex-wijk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Leilinde - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Leilinde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.